*STOP DREAMING AND WAKE UP#SOWT SOWT BERSAMA SI PENCINTA ANIME#ANIME ANIME ANIME#LIKE LIKE LIKE*SAYA HIDUP DIDALAM DUNIA YANG PENUH DENGAN ANIME o(>w<)o

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 6 Mei 2013

Hibari-san Birthday

Assalamualaikum. Woahhh.


First time aku dapat cuti dari sekolah owwhhh .
Peringatan : Aku sekolah Isnin hingga Ahad. 
Isnin -> Jumaat disekolah. Sabtu&Ahad -> Di SMK Saujana.
Penat ? Of Course.
But , NO PAIN NO GAIN.
Biarlah aku bersusah payah sekarang yang penting aku gembira kelak.

Cerita pasal cuti.
Besok sekolah kami cuti , Wuyyoooo . *bangga.
Ini tiada kena mengena dengan kemenangan siapa okey.
Ini semua sebab ... *aku pun ndak tau.
Tau-tau jak dibilang besok cuti . Jadi apa lagi aku mau sibuk?
Cuti-cutilah .
Tapi sayang baaa . Kalau ndak cuti kan aku boleh dengar curhat si Esah.
Dia kannnn . Tuutttt ~
Okey, aku cuma harap dia mampu selesaikan masalahnya sendiri.
Bak pepatah yang aku buat " Sometimes there are some problem that we can handle by ourself without asking for someone help"
Baru jak aku buat. 

Okey . Tepat 5 May 2013.
Hibari harijadi hari ni okey.
Ini semua tiada kena mengena dengan sesiapa kecuali orang yang cipta kerekter dia ni.
Cuma dia sadja yang pandai memandai buat profile Hibari befday ni hari.
But the way , nice date owww.
Aku adalah ambik gambar Hibari sikit-sikit , then upload dekat Instagram.
Well, account aku kan masih baruuu .
Faham-fahamlahhh ~


(Besok birthday laki saya ni. Hohohoo, 5 May. :*) #update status semalam.

Nama dia , Hibari Kyoya. Bini dia saya. Memang dia befday besok , btw kami tak mengundi . Dah tercatat dalam profil diaaaaa. ;*


 The latest from hibari kyoya , befday boy


 Hibari 'bestfriend' Putih . Goodboy, xDD





Tadaaaaa ~ I got some suprise. 
Cewahhh , penat aku buat ni benda. 
Dari tab ke laptop , dari laptop ke tab .
Ohmyyyy ~ Pening seketikaaaa.
*sebenarnya gambar ni sepatutnya Hibari bergambar dengan cupcake only.
Tapi tulahh , masalah. 


Perghh , It's all about you.. Hibari-san.
Punyalah semangat aku mau buatkan kau gambar ni.


Cerita pasal gambar , Deqwenrawknerd ndak da pulak aku buatkan baaa.
Hahaha , apa boleh buat.
Kita kan jarang Hangout sama-sama.
Kalau ada dua yang satu mesti hilang. Well , bukan rezeki.
But kalau kita habis PMR, then hangout sama-sama.
Insyaallah aku buatkan . Walaupun ndak cantik . :P

PRU13 pun terjadi hari ni.
Woahh , meriah sakan.
Bestnya kalau dapat mengundi , tapi apakan daya.
UnderAge baaa saya ni .
Namun , saya tatap Sokong Barisan Nasional - Gelombang Biru ~
Jyeahh . Hidup BN. 
I Love PM .





  
Sekian , Assalamualaikum.
I`m Tired. Besok cuti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen . alalaa , budak comel .
mehmehh , sinii . komen . ;DD
sebarang kepuasan beserta tidak kepuasan hati sila komen .
bukan mencari , okeuu.


thanks 4 reading , sayang kamuu *